ترجمه رسمی فیش بانکی

ترجمه رسمی فیش بانکی

ترجمه رسمی فیش بانکیترجمه رسمی فیش بانکی

ترجمه رسمی فیش بانکی

مانند هر مدرک بانکی که از طرف بانک  ملی است و برای ترجمه باید تایید بانک ملی یا موسسات مرتبط  را به همراه داشته باشد ترجمه رسمی فیش بانکی نیز نیاز دارد تا توسط بانک ملی تایید شود تا بلامانع بودن ترجمه و همچنین صحت فیش از طرف بانک تایید شود .

در مواردی وقتی برای تهیه فیش به بانک مراجعه می کنید بانک خود فیش را به صورت انگلیسی تحویل شما می دهد در این صورت باید دید که سفارت کشور مورد نظر ترجمه بانک را قبول می کند یا فقط ترجمه رسمی را قبول می کند گاها سفارتخانه ها فیش ترجمه شده توسط بانک را که به تایید بانک رسیده قبول می کنند و نیاز به ترجمه رسمی فیش بانکی توسط دارالترجمه نمی باشد .

از آنجا که ترجمه مدارک مورد نیاز سفارت ها برای اخذ ویزا به ۴ دسته تقسیم می شوند ترجمه رسمی فیش بانکی در دسته مدارک شغلی می باشد و برای این از فرد تقاضا می شود که سفارت مطمئن باشد که فرد در کشور خود دارای شغل می باشد و قصد ماندن در کشور مقصد را نداشته و به کشور خود باز می گردد.

اگر فیش مورد نیاز سفارت ترجمه رسمی فیش حقوق باشد کافیست ترجمه رسمی فیش بانکی ۳ ماه اخر حقوق خود را به دارالترجمه جوان تحویل دهید تا در اسرع وقت ترجمه شده و به شما تحویل دهد .

برای تایید ترجمه رسمی فیش بانکی باید دو شرط :
۱- اصل صورت حساب به همراه با مهر شعبه صادر کننده بانک

۲- مهر اداره امور بین الملل بانک

برقرار باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

ترجمه رسمی فیش بانکی

دارالترجمه جوان یکی از معتبرترین دارالترجمه های موجود در سطح شهر مشهد می باشد که ترجمه مدارک ،اسناد ،شناسنامه ، ترجمه پاسپورت و … را انجام می دهد. شما می توانید جهت سفارش خود با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید یا از طریق تلگرام جهت هماهنگی های لازم ارتباط برقرار کنید.


ترجمه رسمی دادگستری , دارالترجمه رسمی مشهد , وکیل مهاجرت , ترجمه شناسنامه , وکیل مهاجرت به کانادا , قوانین ترجمه در ایران , ترجمه رسمی گواهی ها , ترجمه رسمی دادگستری , مترجمی رسمی دادگستری , ترجمه رسمی , ترجمه انواع مدرک , وکیل مهاجرت برای کانادا , ترجمه شناسنامه , ترجمه رسمی ریز نمرات دانشگاه , ترجمه رسمی سند مالکیت , ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی , ترجمه رسمی کارت ملی , ترجمه رسمی کارت پایان خدمت , ترجمه رسمی فیش حقوقی , ترجمه رسمی سند ازدواج , ترجمه رسمی قرارداد تجاری , ترجمه رسمی پروانه بهره برداری , ترجمه رسمی جواز تاسیس , ترجمه رسمی حکم قهرمانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gdpr-image
این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. با استفاده از این وب‌سایت، با خط‌مشی حفاظت از داده‌ها ما موافقت می‌کنید.
اطلاعات بیشتر