خدمات مهاجرت و اخذ ویزا

مهاجرت و احذ ویزا

در سال‌های اخیر، با سخت ‌تر شدن شرایط زندگی در ایران و افزایش نرخ تورم،  بسیاری از افراد به دنبال مهاجرت و ساختن آینده خود در کشوری با شرایطی مناسب هستند.

خدمات مهاجرت و اخذ ویزا

مشاوره رایگان جهت مهاجرت و اخذ ویزا

باید توجه داشت که روشهای مهاجرتی برای هر کشوری و با توجه به شرایط خاص هر متقاضی متفاوت است. به عنوان مثال برای فردی که به تازگی از دبیرستان فارغ التحصیل شده است شاید بهترین راه مهاجرت تحصیلی باشد؛ درحالیکه برای فرد دیگری که سالها در امور صنعتی مشغول به کار بوده است بهترین راه، مهاجرت از طریق تخصص و کار است.

نکته حائز اهمیت در این خصوص این است که هر فرد با توجه به مجموع شرایط از قبیل : هدف مهاجرت، میزان بودجه در نظر گرفته شده، رزومه تحصیلی، رزومه کاری، وضعیت تاهل و سایر موارد، انتخابی عاقلانه در این زمینه داشته باشد و با برنامه ریزی در مسیر مهاجرت قدم بگذارد تا به بهترین نتایج دست پیدا کند.

متاسفانه امروزه بسیاری از افراد سودجو با سواستفاده از وضعیت بغرنج کشور و تمایل متقاضیان به مهاجرت،  با دادن وعده های دروغین و ارائه راهنمایی های غیر تخصصی بسیاری از افراد را در معرض مشکلات مهاجرتی گسترده ای قرار میدهند که کمترین آن از بین رفتن کل سرمایه مالی آنها است. در واقع یکی از دلایل ریجکتی قابل ملاحظه ویزای ایرانیان در سالهای اخیر این است که اکثر این افراد از راه های اشتباهی برای مهاجرت اقدام کرده اند که تحت تاثیر راهنمایی‌های اشتباه بوده است.

دارالترجمه جوان با بهره گیری از کادری از متخصصین مهاجرت و کارشناسان حقوق بین المللی این اطمینان را به شما میدهد که در مسیر مهاجرت همواره همچون مشاوری صادق همراه شما خواهد بود.

به عبارتی، مهمترین شعار ما در دارالترجمه جوان: در پیش گرفتن صداقت و توجه به نیازهای مراجعین با توجه به واقعیت موجود است. به عنوان مثال موارد بسیاری بوده است که متقاضی تمایل به تحصیل در کشوری خاص داشته است اما با بررسی رزومه ایشان مشخص شده است که احتمال ریجکتی ویزا بسیار بالا است.

در چنین مواردی کارشناسان ما در دارالترجمه جوان با بیان کامل حقیقت، مراجعین را در جهت انتخاب مسیر مهاجرتی مناسب راهنمایی خواهند کرد؛ چراکه انتخاب مسیر اشتباه مهاجرتی علاوه بر ریسک ریجکتی، هزینه های مالی و زمانی بسیاری نیز برای متقاضی ایجاد خواهد کرد.

از مرسوم ترین روشهای مهاجرتی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

۱- مهاجرت تحصیلی

مهاجرت تحصیلی یکی از ساده ترین و مرسوم ترین روشهای مهاجرتی است. منظور از مهاجرت تحصیلی این است که فرد ابتدا از دبیرستان، کالج و یا دانشگاه های کشور مورد نظر پذیرش بگیرد و سپس برای ویزای تحصیلی اقدام بکند. نکته حایز اهمیت در این خصوص این است که پذیرش هر فرد متناسب با سابقه کاری و تحصیلی او باشد در غیر این صورت ریسک ریجکتی ویزای تحصیلی بسیار بالا است.

دارالترجمه جوان در حوزه مهاجرت تحصیلی به کشورهای مختلف خدمات گسترده ای ارائه میکند که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1-1- اپلای برای مقاطع دبیرستان، کالج، لیسانس، فوق لیسانس:

فرآیند اپلای به معنای برقراری ارتباط با دانشگاه/کالج مورد نظر، مکاتبه، ارسال مدارک متقاضی و درنهایت دریافت نامه پذیرش برای متقاضی میباشد.

1-2- نگارش مدارک اپلای شامل رزومه، انگیزه نامه، توصیه نامه:

در فرآیند اپلای مدارک مختلفی برای دانشگاه مورد نظر باید ارسال شود. در مقاطع بالاتر تحصیلی همچون فوق لیسانس یا دکترا، مدارکی همچون رزومه، انگیزه نامه و توصیه نامه نقش بسیار کلیدی در پذیرش شما ایفا میکنند. متاسفانه امروزه بسیاری از افراد با استفاده از توصیه نامه/انگیزه نامه/رزومه های موجود در گوگل و کپی کردن آنها، شانس پذیرش خود را به کلی از دست میدهند.

در واقع این مدارک باید با توجه به سابقه کاری و تحصیلی شما نوشته شوند و به گونه ای ویژگیهای شما را توصیف کنند که کمیته اپلای تحت تاثیر قرار بگیرد و از بین متقاضیان بسیار زیاد شما را انتخاب کنند. در دارالترجمه جوان ما به شما این اطمینان را میدهیم که کلیه مدارک شما به صورت کاملا شخصی شده و مطابق با رزومه شما نگارش میشوند تا شانس پذیرش شما چندین برابر افزایش یابد.

1-3- پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه:

این روزها اکثر دانشگاه‌ های دنیا برای بررسی مدارک شما هزینه‌ ای تحت عنوان "اپلیکیشن فی" دریافت میکنند. این هزینه به دلار یا یورو پرداخت میشود و حدودا 50 تا 200 دلار است. با توجه به اینکه افراد مختلفی از سراسر دنیا برای دانشگاه‌ها اپلای میکنند، سیستم پرداخت به صورت آنلاین است. یعنی دانشگاه مورد نظر در وبسایت خود پنجره ای برای پرداخت هزینه اپلیکیشن فی قرار میدهد تا متقاضیان از طریق حساب پی پل، ویزا کارت یا مستر کارت این هزینه را بپردازند.

با توجه به اینکه حساب ایرانیان تحریم است و دسترسی به ویزا کارت دشوار است بسیاری از متقاضیان به ناچار به سایتهای پرداخت پول خارجی متوسل میشوند که اکثرا ناامن هستند و پس از دریافت هزینه دیگر حتی جواب شما را نیز نمیدهند! دارالترجمه جوان این امکان را فراهم کرده است که متقاضیانی که درخواست پرداخت اپلیکیشن فی را دارند در کوتاهترین زمان ممکن و با اطمینان خاطر پرداخت خود را انجام دهند.

 

1-4- دریافت ویزای تحصیلی:

ویزای تحصیلی به پروسه بعد از اخذ پذیرش گفته میشود. در واقع در فرآیند دریافت ویزای تحصیلی شما با سفارت کشور مورد نظر در ارتباط هستید و با ارائه مدارک و قانع کردن آفیسر مهاجرت در نهایت میتوانید ویزای دانشجویی خود را دریافت کنید و وارد آن کشور شوید. پروسه دریافت ویزای تحصیلی برای هر کشور متفاوت است و نیازمند مدارک خاصی است که با توجه به شرایط شما ارزیابی میشود.

در دارالترجمه جوان متخصصین ما با ارائه راهنماییهای لازم این امکان را برای شما فراهم می آورند که با اطمینان خاطر مدارک خود را تهیه کرده و به سفارت مراجعه کنید.

1-5- نگارش مدارک ویزای تحصیلی شامل انگیزه نامه سفارت، کاور لتر، استادی پلن:

در پروسه دریافت ویزای تحصیلی مدارک مختلفی باید ارائه شود. از جمله این مدارک میتوان به اسناد بانکی یا انگیزه نامه اشاره کرد. مواردی همچون انگیزه نامه سفارت، استادی پلن کانادا، کاور لتر، رزومه... مدارکی هستند که توسط خود شخص باید به صورت کاملا تخصصی نوشته شوند.

در واقع این مدارک برای پرونده شما حیاتی هستند و کاملا تخصصی و مطابق با استانداردهای سفارت باید نوشته شوند.

۲- مهاجرت کاری:

از دیگر روشهای مهاجرت میتوان به مهاجرت از طریق سابقه کار اشاره کرد. یکی از معروفترین کشورها در زمینه جذب مهاجرین در این زمینه کانادا است. این کشور با ارائه برنامه مهاجرتی خود با نام اکسپرس انتری سالانه اقدام به جذب ده ها هزار متخصص مینماید. در این روش، متقاضی با توجه به سابقه کاری که دارد و امتیازی که در نهایت کسب میکند توسط دولت کانادا دعوتنامه دریافت کرده و درنهایت ویزای اقامت دائم این کشور را دریافت میکند.

دریافت این ویزا به متقاضی و خانواده وی امکان کار، تحصیل و اقامت دائم در کانادا را میدهد.

خدمات دارالترجمه جوان در زمینه دریافت ویزای اقامت دائم کانادا از طریق سابقه کار شامل موارد زیر است:

2-1-ارزیابی امتیازات متقاضی برای ورود به برنامه اکسپرس انتری:

مرحله اول برای ورود به برنامه اکسپرس انتری کانادا ارزیابی امتیازات متقاضی است. در این مرحله امتیازات متقاضیان به دقت بررسی میشود و در صورتیکه از حداقل امتیازها کمتر باشد پیشنهاداتی برای افزایش امتیاز جهت ورود به این برنامه داده میشود تا شانس دریافت ویزا افزایش یابد.

 

2-2-دریافت تاییده وس:

یکی از مهمترین مدارک برای ورود به برنامه اکسپرس انتری، تاییده وس است. این تاییدیه به این معناست که مدارک تحصیلی شما توسط سازمان وس در کانادا معادل مدرک کانادایی ارزیابی شده و در نتیجه امتیازات مرتبط به سابقه تحصیلات به پرونده شما افزوده میشود. روند دریافت تاییده وس پروسه ای زمانبر و پیچیده است که بسیاری از متقاضیان قادر به دریافت آن نیستند و در موارد بسیاری مدارک تحصیلی آنها رد میشود.

کارشناسان ما در دارالترجمه جوان این امکان را دارند که تاییدیه های وس شما را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت کنند تا پروسه مهاجرت شما بدون مشکل و با سرعت هرچه بیشتر پیش رود.

 

2-3-تشکیل پروفایل اکسپرس انتری: 

مرحله بعد از دریافت تاییده وس، تشکیل پروفایل اکسپرس انتری است. در این مرحله متقاضیان به صورت آنلاین ثبت نام میکنند. اما این ثبت نام با سایر ثبت نامهایی که شنیده اید بسیار متفاوت است. در واقع سوالات بسیار زیادی در رابطه با سوابق شغلی مختلف و تحصیلات شما پرسیده میشود و فرمهای بسیاری وجود دارد که باید توسط متقاضی تکمیل گردد.

اشتباه در هر یک از این مراحل و یا پاسخ نادرست به هریک از این سوالات منجر به کاهش امتیازات شما و یا رد شدن پرونده شما خواهد شد. در دارالترجمه جوان، متخصصین ما با سابقه تکمیل صدها پروفایل اکسپرس انتری این اطمینان را به شما میدهند که کلیه  نکات لازم در پروفایل شما رعایت خواهد شد تا شانس دریافت ویزای شما افزایش یابد.

 
۳- اخذ ویزای توریستی  و تبدیل آن به سایر ویزاها در کشور مقصد

متقاضیانی که امکان ورود به کانادا از طریق سابقه کار و یا ویزای دانشجویی را ندارند میتوانند با اخذ ویزای توریستی این کشور و ورود به کانادا، مقدمات لازم برای دریافت اقامت دائم این کشور را فراهم کنند. در واقع شما با اخذ ویزای توریستی درآینده این امکان را دارید که در یکی از دانشگاه ها یا کالج های کانادا ثبت نام کنید و ویزای تحصیلی این کشور را دریافت کنید؛ و یا با یافتن شغل مناسب، ویزای توریستی خود را به ویزای کاری تغییر دهید.

با توجه به اینکه پروسه دریافت ویزای توریستی کانادا در مقایسه با سایر کشورها بسیار پیچیده و نیازمند مدارک بسیاری است، خدمات دارالترجمه جوان در این حوزه از قرار ذیل است:

3-1-راهنمایی در خصوص مدارک لازم جهت دریافت ویزای توریستی

پروسه دریافت ویزای توریستی کانادا تنها به تکمیل چند فرم ختم نمیشود! بلکه مدارک شغلی، مالی و اسناد ملکی بسیار زیادی متناسب با وضعیت شما باید در پرونده قرار بگیرید. در واقع بر خلاف باور اشتباهی که وجود دارد هیچ لیست ثابتی از مدارک ویزای توریستی کانادا وجود ندارد.

به عبارتی مدارک مورد نیاز با توجه به وضعیت هر فرد تعیین میشود. در دارالترجمه جوان متخصصین ما با ارزیابی دقیق وضعیت شما، لیستی از مدارک مورد نیاز برای شما تهیه میکنند که در افزایش شانس شما برای دریافت ویزای توریستی کانادا نقش بسیار زیادی خواهد داشت.

3-2- تکمیل فرم های ویزا:

پروسه دریافت ویزای توریستی کانادا نیازمند تکمیل فرمهای مختلفی است که در آنها سوالات بسیار زیادی در خصوص ارزیابی وضعیت متقاضی، سابقه سفر، سابقه کاری، تحصیلات، وضعیت خانواده و سایر موارد پرسیده میشود.

در صورت عدم پاسخ صحیح به هریک از این سوالات تخصصی، پرونده شما بلافاصله ریجکت میشود اگرچه وضعیت خوبی داشته باشید. در صورتیکه در خصوص تکمیل هریک از این فرمها نیاز به راهنمایی دارید متخصصین ما در دارالترجمه جوان راهنمای شما خواهند بود.

3-3- نگارش دعوتنامه و نامه هدف از سفر:

یکی از مواردی که شانس شما برای دریافت ویزا را افزایش میدهد نگارش دعوتنامه است. متاسفانه این روزها بسیاری از افراد با قرار دادن دعوتنامه های جعلی در پرونده خود، علاوه بر ریجکت شدن به عنوان مجرم نیز شناخته میشوند و برای همیشه از ورود به کانادا محروم میشوند.

توصیه ما به شما این است که چنانچه نیاز به دعوتنامه دارید از متخصصین ما در این حوزه کمک بگیرید تا دعوتنامه ای مطابق با اصول سفارت برای شما نگارش شود.

3-4- رزرو نوبت انگشت نگاری:

پس از ارسال مدارک برای سفارت کانادا حال نوبت به دریافت وقت انگشت نگاری میرسد. با توجه به اینکه سفارت کانادا در ایران مرکزی ندارد، دریافت وقت سفارت در سایر کشورها گاها بسیار دشوار است و متقاضی روزها در انتظار به سر میبرد.

چنانچه در خصوص دریافت وقت انگشت نگاری نیاز به راهنماییهای بیشتری داشتید میتوانی با ما در ارتباط باشید تا در کشور مورد نظر برای شما وقت سفارت دریافت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gdpr-image
این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. با استفاده از این وب‌سایت، با خط‌مشی حفاظت از داده‌ها ما موافقت می‌کنید.
اطلاعات بیشتر