ترجمه رسمی حکم کارگزینی

ترجمه رسمی حکم کارگزینی

ترجمه رسمی حکم کارگزینیترجمه رسمی حکم کارگزینی

ترجمه رسمی حکم کارگزینی

ترجمه رسمی حکم کارگزینی با تاییدات دادگستری قوه قضاییه و وزارت خارجه در دارالترجمه رسمی جوان انجام میپذیرد.

ترجمه رسمی حکم کارگزینی با ارائه اصل حکم بدون خط خوردگی و هر نوع ایراد ظاهری قابل انجام می‌باشد. ترجمه رسمی حکم کارگزینی جهت تایید این موضوع که درخواست کننده ویزا در کشور ایران مشغول به کار است به سفارت کشور مربوطه ارائه می گردد. در صورت نیاز پس از ترجمه رسمی حکم کارگزینی و تاییدات دادگستری قوه قضاییه و وزارت خارجه، تایید سفارت کشور مورد نظر نیز در دارالترجمه جوان گرفته خواهد شد.

ترجمه رسمی حکم کارگزینی جزو مدارک شغلی جهت گرفتن ویزا می باشد. معمولا برای ۴ بخش از مدارک جهت ترجمه رسمی به دارالترجمه مراجعه می شود.

۱-مدارک شناسایی

۲-مدارک شغلی

۳-مدارک تمکن مالی

۴-مدارک تحصیلی

در برخی موارد خاص از مدارکی که جزو ۴ دسته بندی بالا نیست جهت ترجمه به دارالترجمه رسمی جوان مراجعه می گردد.

درخصوص زبان ترجمه قابل ذکر است که اکثر کشورها زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم جهت ارائه مدارک برای اخذ ویزا به رسمیت می شناسند و برخی از سفارت ها فقط زبان کشور خود را قبول می کنند مانند کشور اسپانیا.

ترجمه رسمی حکم کارگزینی جهت اثبات این ادعا که متقاضی ویزا در کشور ایران مشغول به کار است به سفارت کشور مربوطه ارائه می گردد. زیرا که برای مرجع صادرکننده ویزا اهمیت زیادی دارد که فردی که تقاضای ورود به کشور مقصد را دارد آیا در کشور خود مشغول به کار است یا خیر. البته ترجمه رسمی حکم کارگزینی به تنهایی این اطمینان را به افسر بررسی کننده مدارک نمی دهد و معمولا ترجمه رسمی ۳ماه آخر فیش حقوقی و ترجمه رسمی گواهی اشتغال به کار را مطالبه می کنند.

حکم کارگزینی اگر بر روی سربرگ و با مهر وامضای اداره ی کارگزینی سازمان مربوطه صادر شود، قابل ترجمه با مهر مترجم و بر روی سربرگ است ولی اگر تأییدات دادگستری و وزارت امورخارجه نیاز باشد باید همراه ترجمه رسمی حکم کارگزینی دفترچه بیمه به دادگستری و وزارت امورخارجه ارسال گردد. البته در قسمت کارفرما اسم آن مجموعه که حکم کارگزینی را صادر کرده است باید باشد.

ترجمه رسمی حکم کارگزینی

دارالترجمه جوان یکی از معتبرترین دارالترجمه های موجود در سطح شهر مشهد می باشد که ترجمه مدارک ،اسناد ،شناسنامه ، ترجمه پاسپورت و … را انجام می دهد. شما می توانید جهت سفارش خود با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید یا از طریق تلگرام جهت هماهنگی های لازم ارتباط برقرار کنید.


ترجمه رسمی دادگستری , دارالترجمه رسمی مشهد , وکیل مهاجرت , ترجمه شناسنامه , وکیل مهاجرت به کانادا , قوانین ترجمه در ایران , ترجمه رسمی گواهی ها , ترجمه رسمی دادگستری , مترجمی رسمی دادگستری , ترجمه رسمی , ترجمه انواع مدرک , وکیل مهاجرت برای کانادا , ترجمه شناسنامه , ترجمه رسمی ریز نمرات دانشگاه , ترجمه رسمی سند مالکیت , ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی , ترجمه رسمی کارت ملی , ترجمه رسمی کارت پایان خدمت , ترجمه رسمی فیش حقوقی , ترجمه رسمی سند ازدواج , ترجمه رسمی قرارداد تجاری , ترجمه رسمی پروانه بهره برداری , ترجمه رسمی جواز تاسیس , ترجمه رسمی حکم قهرمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gdpr-image
این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. با استفاده از این وب‌سایت، با خط‌مشی حفاظت از داده‌ها ما موافقت می‌کنید.
اطلاعات بیشتر