ترجمه رسمی گواهی فوت

ترجمه رسمی گواهی فوت

ترجمه رسمی گواهی فوت

گواهی فوت

اصل گواهی فوت یا رونوشت فوت با مهر ادارۀ ثبت احوال یا بهشت زهرا با ارائۀ شناسنامه باطل شده متوفی قابل ترجمه و تأیید است.

در خصوص اتباع خارجی متوفی در ایران گواهی فوت صادره از بیمارستان با مهر پزشک و نظام پزشکی یا پزشکی قانونی برای ترجمه و تأیید کفایت می کند.

ترجمه رسمی گواهی تولد

گواهی ولادت اتباع داخلی تا ۱۵ روز قابل ترجمه و تأیید بوده و بعد از آن با ارائه شناسنامه همراه تصدیق پزشک یا مامای معتمد و تأیید نظام پزشکی قابلیت ترجمه و تأیید دارد.
گواهی ولادت برای اتباع خارجه با مهر ثبت احوال امورخارجه و یا نامه از وزارت کشور با مهر و امضای مجاز معرفی شده قابل ترجمه و تأیید است.

دقت کنید که  ترجمه رسمی گواهی تولد با مهر پزشک مربوط و تایید سازمان نظام پزشکی فقط تا ۱۵ روز بعد از تولد قابل تایید است. پس از گذشت ۱۵ روز، ترجمه گواهی ولادت با ارائه شناسنامه و تصدیق پزشک یا مامای معتمد و تایید سازمان نظام پزشکی، قابل تایید است.

ترجمه رسمی گواهی فوت

دارالترجمه جوان یکی از معتبرترین دارالترجمه های موجود در سطح شهر مشهد می باشد که ترجمه مدارک ،اسناد ،شناسنامه ، ترجمه پاسپورت و … را انجام می دهد. شما می توانید جهت سفارش خود با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید یا از طریق تلگرام جهت هماهنگی های لازم ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gdpr-image
این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. با استفاده از این وب‌سایت، با خط‌مشی حفاظت از داده‌ها ما موافقت می‌کنید.
اطلاعات بیشتر