ترجمه رسمی سند خودرو

ترجمه رسمی سند خودرو

ترجمه رسمی سند خودروترجمه رسمی سند خودرو

ترجمه رسمی سند خودرو

ممکن است برای شما نیز پیش بیاید که نیاز به ترجمه رسمی سند خودرو خود داشته باشید ممکن است سفارت از شما تقاضا کند که برای اثبات تمکن مالی یا به هر دلیل دیگری نیاز به ترجمه رسمی برگ سبز خودرو خود داشته باشید .

شما می توانید با مراجعه به دارالترجمه جوان و ارائه مدارک خودرو نسبت به ترجمه رسمی سند خودرو اقدام کنید .

برای ترجمه رسمی سند خودرو به اصل سند مالکیت خودرو که ممهور به مهر اداره راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی می باشد .

اسناد مالکیت ماشین های سنگین و ماشین آلات راه سازیو ساختمانی با مهر و امضای شرکت تولید کننده قابل ترجمه و تایید می باشند .

توجه داشته باشید اصل کارت مالکیت خودرو نیز قابل ترجمه رسمی و تایید دادگستری می باشد .

دقت کنید که اصل خودرو باید بدون خط خوردگی و هر نوع ایراد ظاهری باشد .

در نظر داشته باشید با استفاده از ترجمه رسمی سند خودرو در کشور مقصد نمی توانید نقل و انتقالات خودرو را داشته باشید و در صورت نیاز به نقل و انتقال اتومبیل باید از سفارت ایران در آن کشور ارائه طریق شود .

اگر سند خودرو دارای هولوگرام راهنمایی و رانندگی باشد بدون هیچ مدرک پشتیبان دیگری می توان آن را ترجمه رسمی کرد .

همچنین توجه کنید مالک خودرو کسی است که سند به نام او ثبت شده و هر نوع مبایعه نامه یا قولنامه ای قابل ترجمه و تایید نمی باشد .

ترجمه رسمی سند خودرو

دارالترجمه جوان یکی از معتبرترین دارالترجمه های موجود در سطح شهر مشهد می باشد که ترجمه مدارک ،اسناد ،شناسنامه ، ترجمه پاسپورت و … را انجام می دهد. شما می توانید جهت سفارش خود با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید یا از طریق تلگرام جهت هماهنگی های لازم ارتباط برقرار کنید.


ترجمه رسمی دادگستری , دارالترجمه رسمی مشهد , وکیل مهاجرت , ترجمه شناسنامه , وکیل مهاجرت به کانادا , قوانین ترجمه در ایران , ترجمه رسمی گواهی ها , ترجمه رسمی دادگستری , مترجمی رسمی دادگستری , ترجمه رسمی , ترجمه انواع مدرک , وکیل مهاجرت برای کانادا , ترجمه شناسنامه , ترجمه رسمی ریز نمرات دانشگاه , ترجمه رسمی سند مالکیت , ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی , ترجمه رسمی کارت ملی , ترجمه رسمی کارت پایان خدمت , ترجمه رسمی فیش حقوقی , ترجمه رسمی سند ازدواج , ترجمه رسمی قرارداد تجاری , ترجمه رسمی پروانه بهره برداری , ترجمه رسمی جواز تاسیس , ترجمه رسمی حکم قهرمانی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gdpr-image
این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. با استفاده از این وب‌سایت، با خط‌مشی حفاظت از داده‌ها ما موافقت می‌کنید.
اطلاعات بیشتر