ترجمه رسمی اقرارنامه

ترجمه رسمی اقرارنامه

اقرارنامه چیست؟

اقرارنامه یک سند رسمی است که در آن فرد یا نهادی (بدهکار) به صورت کتبی تأیید می‌کند که بدهی یا تعهدی را نسبت به شخص یا نهاد دیگر (بستانکار) دارد. این سند شامل جزئیات مهمی مانند میزان بدهی، تاریخ و شرایط بازپرداخت، نحوه تسویه و سایر اطلاعات مرتبط با تعهد مالی است. اقرارنامه معمولاً به عنوان اثباتی از تعهدات مالی و توافقات میان دو طرف در موارد مختلفی مانند وام‌دهی، تسویه بدهی‌ها، یا ترتیب پرداخت‌های مالی استفاده می‌شود.

 

شرایط لازم برای ترجمه رسمی اقرارنامه 

اقرارنامه های تنظیمی در دفاتر رسمی ممهور به مهر سردفتر قابل ترجمه و تایید است. به شرطی که برای اثبات مفاد اقرارنامه سند مرتبط ارائه شود. مثلا برای اقرار به فرزندخواندگی، رای دادگاه، برای اقرار به تجرد، گواهی تجرد از ثبت احوال، اقرار به زوجیت، سند ازدواج یا شناسنامه و یا اقرار به مالکیت، سند ملک لازم است .

شرایط ترجمه رسمی تعهدنامه در دارالترجمه رسمی مشهد به شرح زیر می باشد:

– تعهدنامه های تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی با مهرو امضای سردفتر اسناد رسمی قابل ترجمه و تایید است.

– برای اخذ تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه اصل شناسنامه شخص تعهد کننده باید همراه سند ارسال شود.

مدت زمان ترجمه رسمی اقرارنامه

ترجمه رسمی اقرارنامه بطور میانگین بین ۲ الی ۳ روز کاری انجام میشود و چنانچه نیاز به تاییدات دادگستری و خارجه داشته باشید ۳ روز کاری به مدت زمان ترجمه رسمی اضافه خواهد شد که ۱ روز کاری برای دادگستری و ۲ روز کاری برای دریافت تاییدات امورخارجه مورد نیاز است.

نکته مهم: چنانچه به ترجمه فوری نیاز دارید، با متخصصین تیم دفتر ترجمه جوان در ارتباط باشید تا در اسرع وقت نسبت به ترجمه رسمی اقرارنامه شما اقدام شود.

 

نمونه متن اقرارنامه رسمی

بسمه تعالی
جناب آقای سرکار خانم …. فرزند…… به شماره شناسنامه …… و کد ملی …….. و به آدرس سکونت …… به موجب این سند اقرار نمودند که کلیه حقوق و مزایای قانونی خود تحت هر عنوان اعم از حقوق و دستمزد پاداش مرخصیهای استفاده نشده ،سنوات حق اولاد و مسکن و امثال آنها و هر نوع طلب تحت هر عنوان که باشد تا مورخ ….. از جناب آقای سرکار خانم ….. فرزند ….. به شماره ی شناسنامه
………… و کد ملی…… دریافت نموده و هیچگونه طلب تحت هر عنوان در خصوص حقوق و مزایای ناشی از اشتغال در ……. را نداشته و حق هرگونه ادعا و اعتراض در این خصوص را از خود سلب و ساقط می نماید.
تاریخ امضا و اثر انگشت…..

 

تعرفه ترجمه رسمی اقرارنامه

برای اطلاع از تعرفه و هزینه های ترجمه رسمی اقرارنامه، کلیک کنید.

 

ترجمه رسمی وکالتنامه

– وکالتنامه هایی که روی سربرگ مخصوص دردفتر اسناد رسمی کشور تنظیم شده و مهر و امضا دفترخانه را داشته باشند قابل ترجمه و تایید هستند مگر اینکه از زمان تنظیم آنها یکسال گذشته باشد.

– وکالتنامه هایی که موضوع آنها به خارج از کشور ارتباطی نداشته باشد توسط وزارت امورخارجه تایید نمی شود.

-برای اخذ تایید دادگستری یا وزارت امور خارجه لازم است اصل شناسنامه موکل به همراه وکالتنامه ارسال گردد.

 

ترجمه رسمی اقرارنامه

دارالترجمه رسمی جوان مشهد یکی از معتبرترین دارالترجمه های موجود در سطح شهر مشهد می باشد که ترجمه مدارک ،اسناد ،شناسنامه ، ترجمه پاسپورت و … را انجام می دهد. شما می توانید جهت سفارش خود با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید یا از طریق تلگرام جهت هماهنگی های لازم ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gdpr-image
این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. با استفاده از این وب‌سایت، با خط‌مشی حفاظت از داده‌ها ما موافقت می‌کنید.
اطلاعات بیشتر