ترجمه رسمی احکام دادگاه

ترجمه رسمی احکام دادگاه

ترجمه رسمی احکام دادگاهترجمه رسمی احکام دادگاه

ترجمه رسمی احکام دادگاه

برای ترجمه رسمی احکام دادگاه در نظر داشته باشید که تنها رای قطعی دادگاههای عمومی و انقلاب که رای نهایی است قابل تایید دادگستری و وزارت امورخارجه است. به شرطی که قاضی دادگاه مهر “بلامانع بودن ترجمه” را بر روی رای زده و آن را امضا نموده باشد.

در مورد دادخواست، اظهارنامه، صورتجلسه تنظیمی دادگاه، احضاریه و بطور کلی اوراق قضایی با اعلام بلامانع بودن ترجمه از سوی شعب صادر کننده رای، این مدارک قابل ترجمه و تایید می باشند.

اگر مهر بلامانع بودن ترجمه به روی حکم نباشد ترحمه آن غیرقانونی می باشد و مترجم مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.

جهت اطلاعات بیشتر به چند مورد زیر دقت کنید:

۱- حکم غیرقطعی صادره از شعب دادگاه در مورد اشخاص ایرانی مقیم خارج از کشور، بدلیل نیاز به ابلاغ ظرف مدت مقرر قانونی به طرف خارجی، قابل ترجمه و تأیید در دارالترجمه جوان می باشد .

الف) اصل حکم از قبیل دادخواست، اظهارنامه، صورت‌جلسات، احضاریه و اخطاریه با تأیید صحت و اصالت آن از سوی مراجع رسیدگی‌کننده قابل ترجمه و تأیید در دارالترجمه رسمی جوان می باشد.

ب) احکام غیر قطعی عدم امکان سازش در صورت قید مدت اعتبار در دادنامه و با تأیید صحت و اصالت آن از سوی مرجع صادرکننده و در صورت قطعیت احکام عدم امکان سازش با ارائه اصل شناسنامه یکی از زوجین که واقعه طلاق در آن قید شده باشد قابل ترجمه و تایید در دفترترجمه رسمی جوان می باشد .

ج) گواهی حصر وراثت با ارائه شناسنامه متوفی و در صورت فقدان شناسنامه با ارائه گواهی مالیات بر ارث، گواهی فوت و یا ارائه شناسنامه زوج یا زوجه که واقعه فوت متوفی در آن ثبت شده باشد قابل ترجمه و تایید است .

ترجمه رسمی احکام دادگاه

دارالترجمه جوان یکی از معتبرترین دارالترجمه های موجود در سطح شهر مشهد می باشد که ترجمه مدارک ،اسناد ،شناسنامه ، ترجمه پاسپورت و … را انجام می دهد. شما می توانید جهت سفارش خود با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید یا از طریق تلگرام جهت هماهنگی های لازم ارتباط برقرار کنید.


ترجمه رسمی دادگستری , دارالترجمه رسمی مشهد , وکیل مهاجرت , ترجمه شناسنامه , وکیل مهاجرت به کانادا , قوانین ترجمه در ایران , ترجمه رسمی گواهی ها , ترجمه رسمی دادگستری , مترجمی رسمی دادگستری , ترجمه رسمی , ترجمه انواع مدرک , وکیل مهاجرت برای کانادا , ترجمه شناسنامه , ترجمه رسمی ریز نمرات دانشگاه , ترجمه رسمی سند مالکیت , ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی , ترجمه رسمی کارت ملی , ترجمه رسمی کارت پایان خدمت , ترجمه رسمی فیش حقوقی , ترجمه رسمی سند ازدواج , ترجمه رسمی قرارداد تجاری , ترجمه رسمی پروانه بهره برداری , ترجمه رسمی جواز تاسیس , ترجمه رسمی حکم قهرمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gdpr-image
این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. با استفاده از این وب‌سایت، با خط‌مشی حفاظت از داده‌ها ما موافقت می‌کنید.
اطلاعات بیشتر