ترجمه حکم بازنشستگی

ترجمه حکم بازنشستگی

اخذ ویزا برای افرادی که بازنشسته هستند نیازمند مدارک شغلی است که برای فرد بازنشسته ترجمه رسمی حکم بازنشستگی جزو اصلی ترین مدارک می باشد .

به طور کلی و به صورت خلاصه اخذ ویزا از سفارت نیازمند ۴ نوع مدرک است که در زیر به آن ها اشاره می کنیم :

۱-اولین و مهم ترین مورد مدارک شناسایی یعنی ترجمه رسمی شناسنامه و ترجمه رسمی کارت ملی مورد نیاز می باشد .

۲- بعد از آن مدارک شغلی که مانند ترجمه رسمی حکم بازنشستگی باید به سفارت اراوه شود .

۳- مدارک تمکن مالی

۴- مدارک تحصیلی که برای همه مورد نیاز نیست مگر اینکه فرد قصد اخذ ویزا برای تحصیل را داشته باشد که در آنصورت مدارکی همانند مدارک فارغ التحصیلی یا ریز نمرات یا … باید به سفارت ارائه شود .

دقت داشته باشید که سفارت هر کشوری بسته به نوع قوانین و سلیقه آن ها ممکن است مدارک بیشتر یا کمتری تقاضا کنند برای اطلاع از این مدارک باید به سفارت مورد نظر مراجعه کرده یا به وب سایت سفارت ها سر بزنید در این مورد حتما دقت کنید که آیا سفارت تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه را می خواهد یا نه .

ترجمه رسمی حکم بازنشستگی از جمله مدارکی است که سفارت برای اینکه از سابقه کار فرد مطلع شود آن را درخواست می کند و معمولا همراه آن سوابق دفترچه بیمه را نیز می خواهد .

لازم به ذکر است اگر در حکم بازنشستگی فردی ذکر شده باشد که فرد مذکور مهندس ، دکتر یا …. است برای اثبات این موضوع باید دانشنامه فرد نیز ارسال گردد .

برای ترجمه حکم بازنشستگی باید اصل حکم بر روی سربرگ سازمان صادر کننده به همراه مهر امور بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به دارالترجمه ارائه شود و در حالتی که نیاز به مهر دادگستری و وزارت امور خارجه باشد باید همراه اصل حکم ، ترجمه رسمی حکم و همچنین دفترچه بیمه بازنشسته که در قسمت کارفرمای آن نوشته شده باشد بازنشسته یا مستمری بگیر ارسال شود .

ترجمه رسمی حکم بازنشستگی

دارالترجمه جوان یکی از معتبرترین دارالترجمه رسمی مشهد می باشد که ترجمه مدارک ،اسناد ،شناسنامه ، ترجمه پاسپورت و … را انجام می دهد. شما می توانید جهت سفارش خود با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید یا از طریق تلگرام جهت هماهنگی های لازم ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gdpr-image
این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. با استفاده از این وب‌سایت، با خط‌مشی حفاظت از داده‌ها ما موافقت می‌کنید.
اطلاعات بیشتر