دارالترجمه رسمی فرانسوی مشهد

اگر برای ادامه تحصیل، کار و تجارت در کشور فرانسه نیاز دارید تا برخی اسناد و مدارک مورد نظر سفارت فرانسه را ترجمه رسمی نمایید تا انتها با ما همراه باشید. ترجمه متون، ترجمه شفاهی، ترجمه کنفرانس و… از جمله خدمات دارالترجمه رسمی زبان فرانسوی مشهد می باشد.در این مقاله به معرفی زبان فرانسوی و نحوه ترجمه مدارک به این زبان می پردازیم. با بهترین دارالترجمه رسمی مشهد همراه باشید.

آشنایی با زبان فرانسوی

زبان فرانسه، دومین زبان رایج دنیا بوده و در عین زیبایی دارای پیچیدگی‌ های زیادی است. در حال حاضر زبان فرانسه،زبان رسمی ۱۵ کشور دنیا است. به علاوه، در برخی از کشورها، فرانسوی به عنوان زبان دوم انتخاب شده است. زبان فرانسوی یکی از زبان های هند و اروپایی است. این زبان یکی از زیر شاخه های زبان رومی به شمار آورد.

زبان فرانسه یکی از شش زبان رسمی دنیا به شمار می رود. به علاوه می توان این زبان را دومین زبان مطرح دنیا پس از زبان انگلیسی دانست.زبان فرانسه را می توان به عنوان زبان علم و ادب در دنیا شناخت.چرا که گستردگی دانشگاه های کشور فرانسه بیش از سایر کشور ها می باشد.

گرفتن پذیرش از کشور فرانسه

  پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های فرانسه کاملاً امکان پذیر است . برای گرفتن پذیرش تحصیلی از کشور فرانسه، شما باید چند مرحله اساسی را طی کنید و ترجمه مدارک به فرانسوی یکی از آنهاست. و در این مسیر میتوانید از راهنمایی های سفارت یا کنسولگری فرانسه در ایران که دارای منابع خوبی برای کسب اطلاعات استفاده کنید.

  • ابتدا باید تحقیق درباره ی دانشگاه ها و برنامه های تحصیلی مورد نظر کشور فرانسه را جستجو کنید. در نظر داشته باشید که هر برنامه ممکن است شرایط متفاوتی داشته باشد.
  • آموزش زبان فرانسوی از اولویت هاست چون بسیاری از برنامه ها به زبان فرانسوی ارائه می شوند؛ بنابراین دانش کافی در زبان فرانسوی از طریق گواهینامه هایی مانند DELF یا DALF ضروری باشد.
  • نیاز به تهیه مدارکی مانند رزومه تحصیلی، توصیه نامه ها و بیانیه هدف تحصیلی، آماده کردن نمونه کارها و همچنین ارسال فرم‌های درخواست را باید انجام بدید.
  • درخواست های تحصیلی عموماً از طریق سیستم اینترنتی Campus France یا به طور مستقیم به دانشگاه ارسال می شوند.
  • قبل ازعزیمت به فرانسه باید بیمه درمانی بین المللی داشته باشید همچنین کارهایی که برای مسکن خود درفرانسه نیاز هست باید انجام بدهید.
  • پس از دریافت پذیرش، باید برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام نمایید. این کار شامل پر کردن فرم های مربوطه، ارائه مدارک شخصی و اثبات تمکن مالی برای پوشش هزینه های زندگی در فرانسه است.
  • مدارک شخصی و تحصیلی که باید به همراه درخواست ارائه شوند، نیاز به ترجمه رسمی دارد. برای این منظور، باید به یک دارالترجمه رسمی که تایید فرانسوی دارد مراجعه کنید. دارالترجمه رسمی جوان یک موسسه تخصصی است که خدمات ترجمه اسناد و متون را از زبان فرانسوی به زبان های دیگر و بالعکس ارائه می دهد. اسنادی که توسط دارالترجمه رسمی ترجمه می به طور معمول دارای مهر و امضا برای استفاده درمراکز دولتی و خصوصی معتبر هستند. در پایان اگر شما ساکن مشهد هستید میتوانید به دارالترجمه رسمی فرانسوی مشهد واقع در خیابان راهنمایی مراجعه کنید.

 

دارالترجمه  فرانسه

 

ترجمه رسمی فرانسه، تخصص دارالترجمه جوان مشهد

امروزه در دنیایی که برقراری ارتباطات بین المللی و مراودات تجاری بسیار آسان شده،ترجمه بیش از پیش اهمیت دارد. در دهه های اخیر،برای کسب علم و دانش و قراردادهای تجاری،مرزهای جغرافیایی بسیار کوچک شده انند. بنابراین افراد برای انتقال اطلاعات و ترجمه متون و مدارک خود به زبان مقصد، نیاز دارند به دارالترجمه رسمی مراجعه کنند. نیاز به مترجم و  ترجمه در عصر ارتباطات،بیش از پیش احساس می شود. چراکه لازمه برقراری ارتباط میان جوامع مختلف،برگرداندن کلمات از زبان مقصد به زبان مبدا می باشد.

در این راستا مجموعه جوان شماره ۱۰۲۶، بستری فراهم کرده که در آن تمام افراد با زبان‌های مختلف با هم ارتباط برقرار کرده و به تعاملات تجاری، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بپردازند.دارالترجمه شماره ۱۰۲۶ جوان با سال ها تجربه شما همواره تلاش می کند تا با کمترین قیمت ترجمه مدارک به زبان فرانسوی در مشهد را انجام دهد.

نکته:اگر که قصد ترجمه مدرکی را دارید که به زبان فرانسوی بوده و در فرانسه صادر شده اند.ابتدا می بایست مدارک خود را به تایید کنسول ایران در پاریس برسانید.سپس می بایست مهر کنسول ایران را به تایید وزارت امورخارجه ایران در تهران برسانید.در این صورت مدارک شما قابلیت ترجمه رسمی پیدا می کنند.

 

شرایط اولیه ترجمه رسمی فرانسوی

برای اعلام آدرس خود به یک شرکت ، اداره، سازمان و… در کشور فرانسه، نیاز دارید که آدرس خود را به فرانسوی ترجمه نمایید.در این صورت باید مدرکی که در آن آدرس و نام شما قید شده باشد را ترجمه نمایید. بنابراین شما می توانید سند مالکیت سیم کارت ایرانسل، همراه اول، رایتل، قبض عوارض شهرداری، اجاره نامه و غیره را به زبان فرانسه ترجمه نمایید. این ترجمه می بایست دارای مهر مترجم رسمی قوه قضاییه باشد. ضمنا می بایست کپی صفحه اول پاسپورت فردی که نام ایشان در مدرک ذکر شده به همراه اصل مدرک به دارالترجمه فرانسوی شهرستان مشهد ارسال شود. سپس ترجمه مدرک شما در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

ترجمه رسمی تحصیلی و دانشگاهی به زبان فرانسوی

امروزه به دلایلی همچون موقعیت جغرافیایی فرانسه، بالا بودن سطح کیفیت زندگی در آن و هزینه های پایین، افراد زیادی قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند. تیم ما با داشتن کارشناسان و مشاوران زبده مهاجرت آماده انجام تمامی امور ترجمه رسمی مدارک جهت دریافت ویزای تحصیلی می باشد. همچنین این مجموعه، اموری از قبیل ترجمه سایت های دانشگاه های مورد نظر جهت آگاهی از آخرین اطلاعات در خصوص مدارک درخواست شده از جانب دانشگاه مربوطه را انجام می دهد.

 

دفترترجمه رسمی فرانسوی برای ترجمه پاسپورت در مشهد  

شما همراهان برای مواردی همچون ثبت شرکت یا مواردی از این قبیل در کشور فرانسه، نیاز به ترجمه پاسپورت به زبان فرانسه را دارید. این ترجمه می بایست دارای تایید دادگستری و وزارت امور خارجه باشد. در این صورت لازم است که تاریخ انقضای پاسپورت  شما منقضی نشده باشد. چنان پاسپورت منقضی شده و فاقد اعتبار است، باید اقدام به تعویض آن نمایید. در این صورت گذرنامه شما قابلیت ترجمه رسمی پیدا می کند. ضمنا به تایید دادگستری و وزارت امور خارجه ایران نیز می رسد.

دارالترجمه رسمی فرانسوی مشهد - دارالترجمه جوان

دارالترجمه رسمی مشهد  برای احکام قضایی فرانسوی

اگر نیاز به ترجمه احکام قضایی به زبان فرانسه را دارید،حکم صادر شده شما می بایست روی سربرگ قوه قضاییه باشد. ضمنا این حکم می بایست مهر شعبه صادر کننده رای را داشته باشد. به علاوه حکم صادر شده می بایست توسط شعبه صادر کننده تایید و مهر شده و عبارت( ترجمه بلامانع است) در زیر برگ حکم قید شود. در این صورت آن حکم قابلیت ترجمه رسمی و تایید از سوی دادگستری و وزارت امورخارجه را پیدا می کند.

 

 ترجمه نامه صرافی به زبان فرانسوی

برای ترجمه رسمی نامه صرافی به زبان فرانسه،باید نامه صرافی از سوی اتحادیه صرافان تایید شده باشد. زیرا اتحادیه صرافان به راحتی نامه صرافی را تایید نمی کند.

دارالترجمه رسمی فرانسه مشهد

دارالترجمه رسمی جوان، تمام خدمات دفتر ترجمه قرانسوی

دفتر رسمی جوان، یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز ترجمه رسمی فرانسوی در مرکز خراسان رضوی می باشد. اسناد و مدرک شما پس از ترجمه رسمی توسط دارالترجمه فرانسوی جوان، دارای اعتبار قانونی می‌باشند. تیم جوان، با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی های مربوطه کار ترجمه شما همراهان گرامی را به بهترین شکل و با بالا ترین سرعت ممکن انجان خواهد داد. برخی از خدمات دیگر دارالترجمه جوان، ترجمه مدارک به زبان ایتالیایی و یا ترجمه مدرک به عربی، دارالترجمه اسپانیایی در مشهد، ترجمه آلمانی در مشهد، دارالترجمه ترکی و دفتر ترجمه انگلیسی مشهد می باشد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات ترجمه رسمی با کارشناسان و مشاوران تیم رسمی جوان تماس حاصل فرمایید.

هزینه ترجمه رسمی فارسی به فرانسوی در مشهد چقدر است؟

این مبلغ با توجه به نیاز شما برای ترجمه مدارک متغیر می باشد. به عنوان مثال ترجمه اظهار نامه به فرانسوی ۲۵۲۰۰۰ و جواز تأسیس به زبان فرانسه ۱۸۱۰۰۰ تومان است. برای اطلاعات بیشتر می توانید در صفحه نرخنامه در سایت جوان، از قیمت ها مطلع شوید.

مرکز ترجمه فوری فرانسوی در مشهد کدام است؟

یکی از مراکز معتبر در زمینه ترجمه فوری فرانسوی در مشهد، دفتر ترجمه رسمی با شماره ۱۰۲۶ می باشد. این مرکز در راهنمایی، بین راهنمایی ۲۱ و ۱۹ واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gdpr-image
این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. با استفاده از این وب‌سایت، با خط‌مشی حفاظت از داده‌ها ما موافقت می‌کنید.
اطلاعات بیشتر